21 Eylül 2014

Bebek Hazırlıkları - 3 (Kıyafet Alışverişi)



30. haftayı da görünce her ihtimali düşünmek gerek diyerek bebeğimizin alışverişlerine başladık. Kıyafet alışverişinin çoğunu internet üzerinden yaptık. Takımlarımızı gittigidiyor.com dan aldık. Anneannemizin aldığı ciciler Kayseriden bi bebek mağazasından, birkaç ekleme de buradaki bir mağazadan yapıldı. Bu postumda hepsini ayrı ayrı büyük bir keyifle aldığımız kıyafetlerini paylaşacağım :))





Bu üstteki sarı takım 10'lu hastane çıkışlarından. Ablamın tecrübelerini dinledim ve takımların birini kaliteli diğerini de normal ve daha uygun fiyatlı aldım. Ablam diyor ki bebek doğduğunda ilk vereceğin takım çok iyi olmasın çünkü bebeği temizlemeden giydiriyorlarmış. Ben de bu sarı takımı vermeyi düşünüyorum hastane görevlilerine. Fiyatı uygun ama kumaşı yumuşacık tam bebişe göre yani :))




Diğer 10'lu hastane çıkışı setimiz de bu. Her iki seti de hastane çantamıza koydum, ne olur ne olmaz diyerek. Ben bu takıma bayıldım :)







Hastane çıkışı setlerinden sonra sıra geldi bebişe alınacak diğer kıyafetlere. Bebek çok çabuk büyüyeceği ve kırkı çıkmaya bu kıyafetlerin çoğu küçüleceği için yenidoğan kıyafeti çok çok fazla almadık. Bu aldığım beşli setlerden biri hatta ilki. Bayıla bayıla almıştım bu üstteki takımı ^_^



Bu da beşli setlerden bir diğeri.



Ve bu da..


Üstte gördüğünüz takım bebişin kırk mevlüdü için, sünnet kıyafeti gibi değil mi :) Ama erkek bebek için çok geniş seçenek yok maalesef. Kız olsa cicili bicili o kadar sevimli şeyler var ki.. Ama bunlarla yetineceğiz artık :)) 

Bu arada mevlüt dediğime bakmayın, bebeğin kırkı çıkınca tüm yakınlarımızı evde toplayıp bebek için Kuran okuyup dualar ederiz 'mevlüt okuma' geleneğine, daha doğrusu Efendimiz (sav) için yazılmış bir şiirin dini ritüel haline getirilmesine, karşıyım ben. En güzeli Kuran-ı Kerim okumaktır diyorum.




Çıtçıtlı atletlere çok ihtiyaç oluyormuş o yüzden bunları stok yaptık. Pijama altları da aynı şekilde.




Başı üşümesin diye şapkalar..




Bebişimiz Ekimde gelecek üşümesin diye yelek ve çoraplarımız.



Uyanınca giydiririz diye penye hırkamız.




Yaptığım en keyifli alışverişti diyebilirim.


Bütün kıyafetler tamam olunca hepsini bebeklere özel dalin çamaşır deterjanı ile yıkadım.



Minicik parçalar olduğu için file ile yıkamakta fayda var tabii..



Sonra hepsini tek tek ütüledim.





Mis kokulu kıyafetleri Yusuf Ereni bekliyor artık.







|  Mutfak Panoları |  Doğum ve Anı Panoları  |  Karşılama Panoları  |  Kapı Süsleri  |  Lohusa Setleri  |  Nişan Tepsisi ve Lavanta Keseleri  | SİPARİŞ  |

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder