17 Ağustos 2014

Müjde ile döndüm :)

Uzuunca bir süre bloguma bakamadığımın farkındasınızdır. Bu kadar ihmal olmaz ki diyebilirsiniz ama güzel haberlerle döndümm :) 



Bir bebek bekliyoruz, 2,5 ay sonra inşallah aramızda olacak bir küçük adam beni buralardan alıkoydu.
Ahşap boyamaya ara vermek zorunda kaldım, malum vernik vs bebeğe zararlı olabilirdi. Bir de gebelik problemleri, okul telaşı eklenip yeni şeyler üretemeyince buralara bir süreliğine veda etmek zorunda kaldım. Zaman zaman sizlerin bloglarına bakıp iç geçirdiğim doğrudur :)  Burayı sahipsiz bırakmak beni çok üzdü ama üretim olmadan paylaşım olmuyor maalesef.


Buralarda olmadığım süreçte gebelikten dolayı bir takım sorunlar yaşadım. Böbrek ağrıları (her iki böbrekte taş var :( ) , mide yanmaları, kaburga ağrısı, kramplar, halsizlik.. Ancak tüm bunlara rağmen öyle güzel bir duygu ki tarifi imkansız. Şu anda bana tekmeleriyle eşlik eden minik bebişi içinde büyütmek, onun orda yaşadığını hissetmek muhteşem bir şey. Mucize diyorlar ya Rabbimin kadına bahşettiği büyük bir mucize gerçekten :)

Bu arada 12 kilo aldım. Gebelik şekerim çıktığı için diyet uygulamak zorunda kaldım, bu olmasaydı bi otuz kilo alacaktım sanırım. Aşırı obur bir anne adayıydım sürekli acıkan acıkınca gözü bir şey görmeyen :) Ama diyet belimi büktü şeker, patates, pirinç, hamur işi yasak. Basit görünüyor olabilir ama bunları hayatımdan çıkarmak benim için büyük işkence oldu. Bi ara ciddi psikolojim bozuldu :P Şimdi iyiyim şekerim kontrol altında, bebeğim iyi. Şükürler olsun Rabbime :)
Ahşap boyama ile olmasa da başka fikirlerle aranızda olacağım. Bebek gelince ne olur bilemiyorum ama şimdilik buralardayım.
Hoşça kalın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder