21 Ağustos 2014

Keçe'den Lavanta Kesesi :))




Yepyeni bir ilgi alanıyla karşınızdayım sevgili blog dostlarım :) Bu aralar keçeye merak saldım ve ilk işimi de bugün yaptım. Aslında dikişle pek alakam yoktur ancak keçe farklı. Çalışması oynaması çok zevkli bir kumaş türü gerçekten. Bugün annem ben bu işi yaparken şaşırınca; benim de oyuncaklarım bunlar işte, dedim :)))
Gelelim nasıl yaptığıma.
Yapmak istediğim bir kese idi. Aklımda bir şekil vardı ama elde çizsem düzgün olmayacaktı. Güzel kalıp da bulamayınca aklıma baykuş kalıpları geldi.




Bu kalıp tam benim aradığım kalıptı. Üst kısmını değiştirerek kalıbımı şekillendirdim. 2 tane de kalp kalıp buldum ve onları da kağıda aktardım. 



Kağıda çıkardığım bu kalıpları koyu kırmızı ve beyaz keçelere kurşun kalemle aktardım. (Fotoğrafta pek çıkmamış ama :)))




Ve izlerden düzgün bir şekilde kestim. Arkalı önlü olmak üzere büyük kalıbı 2 tane kestim. Bir beyaz ve bir kırmızı kalp kestim.




Kalpleri birbirine diktim.


Sonra da kalbi keçenin ön kısmına diktim.




Ön parça ile arka parçayı tersten diktim ve içini dışına çevirdim. Kurdela geçireceğim için boğaz kısmından delikler açtım altta görüldüğü üzere.



Son olarak kırmızı ve beyaz kurdela geçirdim. İçerisine lavanta ve elyaf koyulabilir.



Ancak benim bu keseyi asıl yapma amacım farklıydı. Bugün biricik eşimin doğumgünü!! Onun için hazırladım bu keseyi ve içerisine kırmızı fon kartonundan kestiğim minik kalplere beyaz kalemle yazdığım minik notları koydum.  Eşim hepsini tek tek okudu o mutlu oldukça ben de mutlu oldum. İnsan daha ne ister ki sevdiğinin mutluluğundan başka.. :))




Sevgiyle kalınız!! :)))

|  Mutfak Panoları |  Doğum ve Anı Panoları  |  Karşılama Panoları  |  Kapı Süsleri  |  Lohusa Setleri  |  Nişan Tepsisi ve Lavanta Keseleri  | SİPARİŞ

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder