13 Kasım 2013

Ahşap Boyama Kutucuk..

Aşure Gününüz Mübarek Olsunnn :)

On Kasım program hazırlığı, yazılılar, misafirler derken bir türlü buraya yazma, bir şeyler üretme fırsatı bulamadım. Ta ki düne kadar. Bugün aşure günü olduğu için, 2 hafta öncesinden bugün verilmek üzere, öğrencilerimle hediye çekilişi yaptık. Hem aşureyi, Muharrem'i idrak ettik, hem kaynaşmayı sağladık. Bana da çekiliş yaptığımız ilk sınıftan boncuk gözlü, romantik Çağlanur'a hediye YAPMAK düştü (:

Hediyeleşmeyi çok seviyorum, ve hediyeyi almaktan çok yapmak bana daha anlamlı geliyor. Çağla için bu kutuyu boyadım. Aşamaları fotoğraflamadım ama son hali şöyle..







Aşamaları özetleyecek olursam; 
Öncelikle dış zemini beyaza boyadım. İçini pembe boyadıktan sonra dışının alt kısımlarını da pembe yapmaya karar verdim. Üzerine kapaktaki resmi dekupaj tekniği ile yapıştırdım, içine ve gene dıştaki ayak kısmına bu komşumum verdiği peçeteyi dekupaj yaptım.
İçine ve dışına stencil çalıştıktan sonra antiquin ile eskittim :)

Diğer kutuyu da bi ara gösteririm. Bugün Aşure'yi idrak ettik en güzel kısmı bu oldu. Aşure yapabilirsem onun da tarifini burda yayınlayacağım.

Sevgilerimle.. (:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder